FUN, LITTLE TREE



kofta, vero moda. tshirt, weekday. sammetleggings, gina tricot.

hej! har varit borta i stort sett hela dagen så kan äntligen slägga ut ett linlägg nu.. pappa och jag har varit på john bauers öppet hus idag. är riktigt sugen på att gå ekonomi-linjen där. men vi får se! efteråt körde vi till entre för att leta efter en klänning till dansen på torsdag, vilket innebär att alla 9:or i kommunen samlas och dansar tillsammans. spännande.. sure. men klänning är iallafall fixat nu och ikväll har jag tränat med diamantgruppen.

nu ska jag sätta på charles änglar och glo 1an & 2:an med om jag hinner. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut bild på din klänning ? :)

2010-11-23 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0