I'M FALLING TO PIECES




kofta, vero moda. tunika, cubus. jeansleggings, gina tricot. skor, din sko.

hej. musseum och burger king har min skoldag bestått av. go go go for whopper piiiiinata !!! + en massa mumsiga tillbehör. tänk om varje skoldag hade sätt ut såhär? isåfall hade jag varit expert på konst och rullat fram tack vare all burger king på bara en veckan..

kvällen har tillbringast med fina vänner hemma hos malin! godis, glass, kortspel, idol och cirkus möller. en lugn och härlig fredags kväll! julia och jag är hemma hos mig nu. ska sätta på en film nu med glaaaaaaaaaass... såklart! hon sover här ikväll. imorgon börjar träningen igen. äntligen säger jag bara! som man längtat!

godnatt, alla fina.

Kommentarer
Postat av: Johan Payne

snygg stil du har gumman. kom till stockholm <3

2010-11-13 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0