-

Det är svårt och sitta och kolla på gamla bilder. Tänka på gamla minnen. det är svårt. Det finns så mycket som man vill ha tillbaka av det eller som man vill ändra på. En del saknar man och en del inte. Helt plötsligt dyker fotot från när man var lite upp. Tanken om att tiden går fort slår en. Även tanken om att man inte hinner leva livet slår en. Att snart är det slut. Men det finns så mycket jag vill hinna göra innan det. Så med tunga steg och ett leende ska jag ta varje dag som den kommer och göra det jag vill. Jag ska tänka efter först "kommer jag ångra mig efter?". Även tanken om att dem som får en att leva snart kan gå bort slår en. Det får mg bara att vilja ringa och säga att jag älskar dem och är glad att jag fick dem bästa i mitt liv. Jag vill göra det. Jag vill att dem ska veta om det så när dem går bort ska jag inte tänka att "varför sa jag inte det?". Men nu gäller det att tänka och leva. Gör allt bra till det bättre och jag ska lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0