FESTIVAL I STAN




Att har kommit igång med gymnasiet känns mer än grymt bra för tillfället! Ska läsa ekonomi på en skola i Malmö och jag vet att jag har gjort helt rätt val. Detta passar mig perfekt! Idag på första dagen fick vi träffa klassen som verkar vara hur snälla och goa som helst. Ska bli roligare när vi lär känna varandra bättre. Som sagt... Jag är redo för gymnasiet nu.


Efter skolan åkte vi in en runda till Malmöfestivalen som hålls i stan för fullt nu. Det som är synd är att festivalen bara blir mindre och tråkigare för varje år. Gick där först en runda med Sandra och Erika mötte vi upp senare. Mot kvällen tog jag och Frida bussen in till festivalen. Var där inne och gick en runda sedan hem igen.


Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med en bra film och te. Mår inte helt okej så får se hur det är imorgon om jag kan gå till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0