BLÅ













Klänning, h&m. Skärp, vero moda. Skor, skopunkten.

Såhär såg jag ut på lärarmiddagen ikväll. Pappa fick agera lite snabb fotograf i trädgården innan. Kvällen har varit så högt över mina förväntningar som det bara gick att gå. Alla lärare som vi har haft under åren och alla nior är helt fantstiska, vilket gäng! Kvällen bjöd på god mat, trevligt sällskap, dansuppvisning av lärarna, musik-framträdande som slutade med ryssningar men kvällens stora hedergäst var: skratt och minnen. Kommer aldrig glömma er lärare och nior! Ni har gjort mina tio år i grundskolan till de bästa av möjliga. Imorgon är det skolavslutning men jag hoppas att det inte är ett hejdå.

Kommentarer
Postat av: Josse

kika gärna in på min outfit som jag nyss la upp :)

2011-06-15 @ 14:37:20
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: rebban

SÅ vacker du är felicia! <3

2011-06-16 @ 21:39:28
Postat av: Natalie

Galet fin outfit & jättefin blogg! :)

2011-06-21 @ 17:45:44
URL: http://kiwis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0