MTWTFSS




SS11 lookbook.

Fy tusan vilken dag jag hade igår!!!! Efter skolan stressade jag hem och packade för syster och jag skulle ta tåget till mamma i Helsingborg. Men det slutar med att vi hamnar i Höör och sedan därifrån får vi ta tåget till Lund vidare till Malmö, för att sedan ta tåget till Helsingborg. Är riktigt irriterad på Sj. När vi satt på det första tåget så sa de att slutstationen är Helsingborg. Men när vi väl kommer fram till Höör så helt plötsligt blir det slutstationen. Kom hem till mamma vid 8 och då var det middag och grannarna var här nere. Så därför blev det ingen bloggning igår. Men jag varnar er för Sj.... Plus att exakt alla tågen var försenade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0