TOPSHOP-INSPIRATION



RIKTIGT SNYGGT HOS TOPSHOP. SÅHÄR SKA - VILL - ÖNSKAR JAG ATT JAG SER UT I HÖST/VINTER FÖR DETTA ÄR OTROLIGT SNYGGT !!! ELLER VAD SÄGER NI?

oj.. när blev kl tio i 5 ??? ajaj. jag mår iallafall inte bra. halsont/förkylning/huvudvärk. ska sova nu och hoppas att man mår bättre imorgon. godnatt.

har ändrat designen nu ikväll.. vad tycker ni? vet inte riktigt om jag ska behålla det eller göra om det igen. jag kan liksom inte riktigt bestäma mig och jag är sån som trötnar jätte snabbt. to bad. men ska nog fixa en bild som header istället. är sugen på det. aja, kom med förslag på en design så blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: jenny

för lat för att skicka bilder men sitta uppe till fem kunde du.

2010-08-23 @ 11:50:18
URL: http://jennymariahariettandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0