BEAUTIFUL BLOGGER AWARD

när man får ett award så ska man skriva 7 saker om sig själv. sedan skickar man vidare till 7 stycken andra, värdiga bloggare. jag fick av MOA. tack!

så till dem 7 sakerna om mig själv..
- jag har fot förbi.
- jag önskar att mitt minne la på steget högre än det gör idag.
- jag är blyg.
- jag vill upptäcka hela världen och se jordens alla hörn innan jag tar mitt sista andetag.
- jag har en extrem beslutsångest. det kvittar vad det gäller.
- jag skulle velat ha träffat min morfar innan han gick bort.
- jag önskar att jag kunde flyga.

REGLER:
som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av. ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. skriv sedan 7 intressanta saker om dig själv. lycka till!


jag ger mina awarder till:
photography, malin, jenny, mikaelasandra, julia, ida och erica.

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg, en foto & kläd intresserad tonåring!

Tusen tack :D :D

2010-08-31 @ 15:08:07
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0