ELLE GALAN


CAROLINES MODE har just nu en tävling där man kan vinna två biljetter till elle galan 2011.

min motivering till varför jag vill vinna:
"som liten flicka visste jag att mode var stort och nu är det mitt liv. jag älskar att inspireras av trender, andra människor och inspirera andra. varje år har jag suttit och kollat in vartenda stora bloggare som finns och spanat in deras bilder från galan och alltid när jag läst deras kommentar om galan har jag mer och mer bestämt mig för varje år, att en dag ska jag befinna mig där (som nog vartenda tjej i landet tänker). så när jag fick syn på denna tävligen så känndes det mer som.. nej, detta året vill jag inte sitta och spana in storbloggarnas bilder från galan - jag vill vara där. uppleva det själv. känna stämningen. träffa människorna som varje dag inspirerar mig. så en motivering till varför jag vill gå på galan lät som en enkel väg dit. och plus vem kan tacka nej till elle galan?"

TÄVLINGEN AVSLUTAS IKVÄLL !!!!!


nu håller vi tummarna bara.

Kommentarer
Postat av: icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2010-12-12 @ 22:32:40
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0