I CAN SEE YOU GOING DOWN


godmorgon på er. förlåt för ingen bloggning igår. var först istan och sedan tog jag bussen till matilda och sov hos henne. gårkvällen tillbringades hemma hos oscar med folk. mycket trevligt och sara och matilda är bääääääääst!

nu sitter jag och kollar repriser av desperate housewives samtidigt som jag packar. pappa hämtar mig och fanny senare och sen ska vi troligen med farmor och farfar och segla. så härligt det ska bli! speciellt när solen är framme. vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: fanny

felicia adelstam borgman, jag älskar din blogg! den snyggaste som finns! :D:D <3

2010-06-21 @ 13:23:50
URL: http://fannyarendt.devote.se
Postat av: beundrare

underbar blogg !

2010-06-21 @ 17:06:29
Postat av: stina

Fan vad snygg du är!

älskar dig & saknar dig.

2010-06-21 @ 19:06:33
Postat av: Anonym

nice picture !!

2010-07-02 @ 16:00:12
URL: http://suddenly4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0