JAG VILL SEGLA PÅ DEM SJU HAVEN



|| några fin-fina bilder från seglingen! mer kommer ||
åhh! jag vill bara tillbaka ut på havet och bara segla. låta vinden ta tag i seglet och bara se platser efter platser. vackra platser. se och både höra vågorna slå upp på båten. se solen som glittrar i vattnet när man seglar förbi.. åh! jag vill bara tillbaka ut på havet och bara segla.

det har varit en helt fantastisk vecka.. förutom att båten gick i sönder, men den lagade vi igen! vi har seglat till danmark och råå. var tänkt först att vi skulle till gotland och det hållet med båten gick som sagt i sönder.. när vi var i danmark passade vi på att besöka bakken och i råå träffade man saknade tove, som man inte sett på år och dar! det smärtsamma är att detta kanske var sista gången vi var ute och seglade. båten krånglar ju.. det kommer kännas helt tomt om vi nu inte seglar nästa sommar. iallafall jag har seglat sen jag var liten. tog första steget på båten när jag var 10 månader. den båten och jag har minnen. men jaja.. livet går väl vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0