MIDSOMMAR-KLÄNNINGAR




ett bevis på att det är sommar är midsommar! vilket vi firar på fredag. så fixade ihopa ett litet collage med lite tips på olika midsommar-klänningar. själv tycker jag att man ska ha en färglad/blommönstrad/vit klänning. det är ju midsommar vi firar och ingen begravning. men jaja.. jag gjorde ett collage med lite olika valmöjligheter. jag har inte hittat någon klänning själv..ajdå! får lösa det med stan en dag. men jag ska ha en riiiiiktigt sommrigklänning iallafall.

så vad tycker ni? vad ska ni satsa på för klänning på midsommar? tell me..

Kommentarer
Postat av: stina

vilken tycker du är finast?

jag gillar den från topshop bäst! ÄLSKA DEN AFFÄREN!

2010-06-26 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0