I TOOK SOME PHOTOS WITH MY CAMERA








bilder från idag / tagna och redigerade av mig.

julia kom in till mig en runda idag. vi gick i stan och fastän jag sa minst HUNDRA gånger till mig själv att jag inte skulle shoppa något så gjorde jag det ändå.. visar det när mitt samvete är tillbaka så jag vågar ta upp det från påsen! annars har vi bara käkat pizza och suttit och snackat i parken. mysigt. stod även utanför gammla fotbolls-arenan en stund innan och lyssnade på Rod Stewart (?) live. tydligen var han i malmö och spelade idag? men nu ska jag slänga mig i sängen. godnatt.

Kommentarer
Postat av: cecilia

var med och tävla om att bli veckans blogg i min blogg :)

2010-06-19 @ 00:16:19
Postat av: Catya

sv: tack :)

2010-06-19 @ 12:01:37
URL: http://catya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0