DAGENS FRÅGA

dagens fråga: kan du inte testa ha ner släppt vågit/lockit hår och lite mer färg på kläderna? jag älskar verkligen din klädes stil ! men skulle varit kul och se dig i ngt annat också :)

svar: jo det är klart att jag kan! men lyckas aldrig få till dem perfekta lockarna. och dessutom om jag får till dem så går dem ut såååå snabbt ur mitt hår, hur mycket hårspray jag än sprayar. men klart att jag kan ha mer vågigt/lockigt hår. färg på kläderna? det är klart. jag försöker blanda så många stilar/trender/färger som möjligt. men klart att jag kan blanda in lite mer färg :D



dagens fråga: ooh herre min gud , du liknar dollyblond på pricken , är ni systrar ? förresten grym blogg + stil / rådigg check!

svar: haha! så lika är vi väl inte? och nej vi är inte systrar. tack så hemskt mycket! värmer stort.

FORTSÄTT OCH STÄLLA FRÅGOR TILL MIG! eller maila mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0