NY FRISYR?


är sugen på att fixa frillan. göra något nytt. göra en förändring. har varit trött på mitt hår sååålänge nu! så känner att det är dags nu.. men vad ska jag göra? är inne på att lägga i blonda slingor så att mitt hår får en mer gemensam blond färg (mitt hår är ljus blont fram vid ansiktet och mörkare blond i nacken). och kanske klippa upp det? mycket isåfall. eller vad kan man annars göra? vad tycker ni jag skulle passa i? har varit inne ett tag på att färg håret brunt också. men tror jag är för feg för det och skulle nog inte passa så bra i brunt tror jag.

hjälp mig med förslag !!!!!!!!!!!! tack.



kass bloggning idag , jag vet. men har inte suttit vid datorn idag förrän nu! bättre bloggning imorgon kör vi på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du ska klippa håret som första bilden uppe tille vänster!

2010-10-26 @ 15:50:15
Postat av: malin

Den första uppe till vänster är as nice, men du kan göra vad du vill med ditt hår för du blir så snygg ändå gumman! :D <3

2010-10-27 @ 20:48:20
URL: http://malinbohmans.blogg.se/
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

säger samma som ovanstående. SNYGGT!

2010-10-28 @ 16:08:42
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0