GLASÖGON


har inte mått så mycket bättre idag. så mamma ringde vårdcentralen så vi stack dit vid lunch. tog blodprov och så men dem hittade ingenting. men istället så skickade dem oss till en synundersökning för jag har haft ont i huvudet i 2-3 veckor. och där kom min dom... JAG SKA FÅ GLASÖGON !!!!!!! men det är bara läs-glasögon som tur är. tydligen så när jag läser/tittar på tv/sitter vid datorn så anstränger jag min syn vilket leder till att jag får ont i huvudet. så vi har varit och provat glasögon idag. fick med mig 4 st hem på prov. men hittade ingen speciell. så ska till en annan affär imorgon och kolla där.

Kommentarer
Postat av: jenny

Det kommer säkert bli jätte bra hjärtat!!

2010-09-11 @ 13:43:15
URL: http://jennymariahariettandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0