I FEEL THE WHY YOU FEEL


heeejjj alla ni som gör något mycket mer vettigare än mig.. sitter nämligen och pluggar. nu och försent. meningslöst. onödigt. för känner mig så trött att jag kommer somna vilken halvvaken minut som helst. så pluggandet.. nja.. när ska jag hinna lära mig detta? en god nyhet eller ja bra och dålig är att mina glasögon nu är BESTÄLLDA !!! nu finns det ingen återvendo att ångra mig angående mitt val. men känner mig ganska nöjd med dem jag valde. men känns fortfarande ovanligt. på tisdag får jag dem. oh shit.

har varit med erica idag och valt ut kläder inför morgondagens SPEX-FOTO. haha vad vi ska vara får ni se imorgon. blir en liten överraskning fram till dess. någon som kanske kan gissa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0