LIFE IS GOOD TO DAY


INGET AVANCERAT. AVSLAPPNAT SOM VI ALLA ÄLSKAR.
röd kofta - gina tricot , linne - second hand , leggings och halsband - hm , ringar.

hejsan. hur mår ni? inte bättre men heller inte sämre med mig. har iallafall bestämt mig för vilka glasögon jag ska ha nu. känns helt ovanligt och ha dem på mig och tillochmed tanken på att ha glasögon är fortfarande ovanlig !!!! men man vänjer sig väl. tur att det iallafall bara är läs-glasögon jag ska ha.

umgåst med malin och matilda idag, mina fina tjejer och tränat. nu ska jag städa... i reklamerna. det är ju "MTV AWARDS" nuuuuuuuuuu !!! puss.

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg, en foto & klädintresserad tonåring!

snyggt!

2010-09-15 @ 18:53:23
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0