MERCEDES-BENZ FASHION WEEK #DAG 2





Boomerang - Somrigt och enkelt med vita skor. Hos damer hittar man knälånga-kjolar och hos herrarna ett inslag av sjömanstema.



Swedish hasbeens - Träskor. Vissa av modellerna påminner om bowlingskor.



Filippa K man - Visningen inne på ett cafe ger en känlsa av mer avslappnat och man får en bättre bild av kollektionen för man ser den i en mer verklig miljö än på en catwalk. Stort plus!



Nhu duong - En kollektion som får det att klia i fingrarna på mig. Hittar jag inte bra kopior så ska jag ha ordinarieplaggen.




Josefin Strid - En visning som går i färger från en strand, solnedgång och havet. Därför passar den perfekt till sommaren.



Stylein
- Romantiskt men utan den röda färgen och drömkillen vid sin sida. Jag bara älskar detta.




Dagmar - Neonfärgade skor som huvudtema. Kollektionen i helhet ser mycket bra ut.




Cheap monday - Lika galet som vanligt när det gäller Cheap monday. Genomskinliga skor och skor med färgade sulor är det som gäller.



Altewai saome - Ingen favorit visning enligt min sida.




Pablo Ramìrez - Ännu en visning som inte faller mig i smaken. Påminner mycket om kyrka och för mig är den väldigt tråkig.



Filippa K dam - Åhhh!!! Varenda plagg, varje accessoar, stylingen. Ja ni ser själva.. Detta är så snyggt.




Carin wester - Inget speciellt med denna visningen men med hennatatueringar som sticker ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0