GUL



Ny skjorta från Gina tricot - 49 kr.

När Nelly Trend släpptes fanns det en gul skjorta med i kollektionen. Vet ni inte vilken jag menar? Här är den annars. Förra veckan skulle jag äntligen in och beställa hem den från nellys hemsidan men hittade den inte någonstans! Mest troligen var den slut. Jag som ville strycka av en gul skjorta från måste-köpa-till-sommaren-listan. Men i helgen sprang jag med familjen in på Väla och hittade denna hänga inne på Gina tricot bland rean och jag slog till snabbare än Lucky luke. Nu är jag gladare än ett barn på julafton och kanske åker skjortan på redan imorgon.

(Skjortan gör sig inte rätt på bild. Är inte riktigt så glansig, men hann bara med en snabb bild. Hoppas ni står ut med denna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0